Empresa

Fundada el 1979, Nexpert S.L. és una empresa especialitzada en l’automatització i control de processos industrials.

Situada a Sant Sadurní d’Anoia, som Integration Partner oficials de la marca OMRON.

La constant evolució dels mercats fa que les empreses hagin de ser cada vegada més competitives. El nostre equip de professionals estudia les noves tendències i la tecnologia més avantguardista per oferir als clients un servei que els farà més competitius.

Des de l’any 2002 estem ubicats en un nou edifici situat al polígon industrial Can Ferrer II, als afores de Sant Sadurní d’Anoia, amb un total de 1.840 m² que es reparteixen en:

  • Magatzem i recepció (400m²)
  • Taller de muntatges (520m²)
  • Oficina tècnica, comptabilitat, aula de formació i sala de presentacions (400m²)
  • Aparcament i zona enjardinada (520m²)

Activitats

Entre les nostres principals activitats trobem tot tipus de solucions automatitzades, entre les quals destaquen:

  • Disseny i muntatge de quadres elèctrics de potència i control.
  • Programació de PLC’s i sistemes SCADA.
  • Regulació i control de línies de fabricació.
  • Sistemes de traçabilitat.
  • Aplicacions de control de qualitat.
  • Sistemes de seguretat en la maquinària.
  • Adaptació d’instal·lacions per a la millora d’eficiència energètica.
  • Robòtica industrial.
  • Adaptació de maquinària per al compliment de la normativa vigent.

Qualitat

La Direcció de Nexpert, S.L., és conscient de la necessitat de satisfer i complir les exigències del client a través del subministrament de productes i serveis de qualitat per tal d’aconseguir-ne la confiança.

Per això, ha de comptar amb:

  • Personal tècnicament competent, responsable i convenientment format.
  • Mitjans materials adequats al procés productiu.
  • Documentació tècnica adequada, actualitzada i arxivada adequadament per una ràpida localització.

Que seran completats amb:

  • Definició correcta i precisa dels procediments a seguir en tots els departaments.
  • Definició correcta de les responsabilitats, les funcions i les relacions entre tot el personal que realitza, dirigeix i verifica qualsevol treball que incideixi en la qualitat.
  • Anàlisi de les desviacions succeïdes per aprendre d’elles i evitar-ne la repetició.
  • Atenció a la satisfacció de les necessitats i expectatives del client.
  • Definició i satisfacció de tots els requisits aplicables als nostres productes i serveis.
  • Enfocament cap a la millora contínua dels processos.
  • Definició d’objectius anuals per l’empresa i el seu seguiment.

Per a la consecució dels objectius i per mantenir implantat el sistema, la Direcció de Nexpert, S.L. delega en la persona responsable de Gestió de Qualitat la responsabilitat de:

  • Assegurar que es defineixin, implantin i mantinguin els processos necessaris per al sistema de gestió de la qualitat.
  • Informar a la Direcció sobre el desenvolupament del sistema de gestió de la qualitat i de qualsevol necessitat de millora.
  • Assegurar que es promogui la consciència dels requisits del conveni client a tots els nivells de l’organització.
  • Verificar el correcte compliment de la política i els objectius establerts.

Per al compliment d’aquesta política, és imprescindible la col·laboració de tot el personal de l’empresa, que ha de conèixer-la, complir-la i estar convençut de la necessitat d’optimitzar el servei al client a través d’un constant esforç de millora.